Logg inn

Getynet ID - Enkel login til mange tjenester
  Identifisering
Logg inn

Infosider

Vann, strøm og avtrekk

Vann, strøm og avtrekksanlegg

Publisert 04-11-2018

Vann og strøm i sameiet
Vi har felles vannmåler og varmtvann i sameiet. Varmtvannet varmes opp med strøm fra sameiets strømmåler. Disse kostnadene er inkludert i husleien.

Rammeavtale med rørlegger Jensen Varme & Sanitær
Vi har inngått rammeavtale med Jensen Varme & Sanitær. Hvis du har behov for rørleggertjenester i din leilighet får du som seksjonseier de samme betingelsene som sameiet:

- 15 % rabatt på ordinær timespris kr. 880,- eks. mva.
- 20 % rabatt på materiell (unnntatt nettovarer og tilbudsvarer)

Responstid maks 4 timer.

Satsene gjelder for normal arbeidstid, som er: Mandag til torsdag kl. 07:00 - 15:30 og fredag kl. 07:00 - 13:00. Utenfor disse tidene er det utrykning, hvor 1. time koster 2 500,- eks. mva. Timer utover dette blir belastet med vanlige overtidssatser.

For egene bestillinger blir du fakturert direkte.

Kontaktinfo Jensen Varme & Sanitær:
Tlf. 32 20 63 20.

Stoppekran
Det finnes stoppekraner for alle leilighetene i hver oppgang. Stoppekranene finner du i rommene med boder i nederste etasje. Stoppekranene er merket med hvilke leilighetsnummer de hører til. Har du behov for å stenge av vannet så ber vi deg om å ta mest mulig hensyn til andre beboere. La kranen vær stengt i så kort tidsrom som mulig. Og gi beskjed på forhånd hvis du kan. Send beskjed til oss i styret, så kan vi sørge for at de som berøres får beskjed på sms eller e-post. 

Vi oppfordrer alle eiere til å vurdere å få satt inn egen stoppekran for den enkelte leilighet - ved anledning.

Private strømmålere
Hver boenhet har sin egen strømmåler og har selv ansvar for vedlikehold og brannsikkerhet. Se infoside om Brann og El-sikkerhet for mer info.

Sjekk strømavtalen for beboere i BoAliansens fordelsprogram her: Fordelsprogram

Viktig beskjed fra Glitre Energi til beboere i sameiet
Glitre Energi har kommet med et infoskriv om rutiner for strømanlegg uten kunde. Når Glitre Energi Nett mottar en oppsigelse av nettleie vil strømmen stenges 2 dager etter oppsigelsen er mottatt, dersom ikke ny kunde bestiller innen disse dagene. 
Mer info om dette finner du i pdf-filen du kan laste ned, neders på denne siden.

Retningsliner for VVS-utstyr, rørleggerarbeid og avtrekksanlegg
Her kan du lese mer om dine plikter som seksjonseier:
Retningslinjer for VVS-utstyr, rørleggerarbeid og avtrekksanlegget i sameiet
(eller last ned pdf fil)

Vann, strøm og avtrekksanlegg

Publisert 04-11-2018

Vann og strøm i sameiet
Vi har felles vannmåler og varmtvann i sameiet. Varmtvannet varmes opp med strøm fra sameiets strømmåler. Disse kostnadene er inkludert i husleien.

Rammeavtale med rørlegger Jensen Varme & Sanitær
Vi har inngått rammeavtale med Jensen Varme & Sanitær. Hvis du har behov for rørleggertjenester i din leilighet får du som seksjonseier de samme betingelsene som sameiet:

- 15 % rabatt på ordinær timespris kr. 880,- eks. mva.
- 20 % rabatt på materiell (unnntatt nettovarer og tilbudsvarer)

Responstid maks 4 timer.

Satsene gjelder for normal arbeidstid, som er: Mandag til torsdag kl. 07:00 - 15:30 og fredag kl. 07:00 - 13:00. Utenfor disse tidene er det utrykning, hvor 1. time koster 2 500,- eks. mva. Timer utover dette blir belastet med vanlige overtidssatser.

For egene bestillinger blir du fakturert direkte.

Kontaktinfo Jensen Varme & Sanitær:
Tlf. 32 20 63 20.

Stoppekran
Det finnes stoppekraner for alle leilighetene i hver oppgang. Stoppekranene finner du i rommene med boder i nederste etasje. Stoppekranene er merket med hvilke leilighetsnummer de hører til. Har du behov for å stenge av vannet så ber vi deg om å ta mest mulig hensyn til andre beboere. La kranen vær stengt i så kort tidsrom som mulig. Og gi beskjed på forhånd hvis du kan. Send beskjed til oss i styret, så kan vi sørge for at de som berøres får beskjed på sms eller e-post. 

Vi oppfordrer alle eiere til å vurdere å få satt inn egen stoppekran for den enkelte leilighet - ved anledning.

Private strømmålere
Hver boenhet har sin egen strømmåler og har selv ansvar for vedlikehold og brannsikkerhet. Se infoside om Brann og El-sikkerhet for mer info.

Sjekk strømavtalen for beboere i BoAliansens fordelsprogram her: Fordelsprogram

Viktig beskjed fra Glitre Energi til beboere i sameiet
Glitre Energi har kommet med et infoskriv om rutiner for strømanlegg uten kunde. Når Glitre Energi Nett mottar en oppsigelse av nettleie vil strømmen stenges 2 dager etter oppsigelsen er mottatt, dersom ikke ny kunde bestiller innen disse dagene. 
Mer info om dette finner du i pdf-filen du kan laste ned, neders på denne siden.

Retningsliner for VVS-utstyr, rørleggerarbeid og avtrekksanlegg
Her kan du lese mer om dine plikter som seksjonseier:
Retningslinjer for VVS-utstyr, rørleggerarbeid og avtrekksanlegget i sameiet
(eller last ned pdf fil)

Fordelsprogram for beboereLes mer

Her er vi

kastanjeve48-58
3026 Drammen